Co je přednější, krása hotelového webu nebo funkce?

  • Sezóna je v plném proudu a vy máte ve svém hotelu volné pokoje?
  • Příští rok chcete mít plno půl roku předem, tak jste se rozhodli pro nové webové stránky?
  • Máte atraktivní fotografie a chcete krásný web, co na první pohled zaujme?

Atraktivní interiér restaurace, plné talíře, speciality šéfkuchaře i luxusní interiéry hotelů, či vyhlídky na pláže nebo horský masiv…

Krása na první dojem ale není vše

Internet je nyní plný lákavých fotografií turistických letovisek, hotelů a restaurací, ale těžko říci jak na ně hosté a reagují. Věří jim? Ujasněte si, o co vám jde. Chcete jen zaujmout, nebo i přesvědčit návštěvníka webu, aby si u vás například zarezervoval termín nebo zakoupil voucher pro své blízké?

Než začnete vkládat na web všechny ty úchvatné fotografie, zamyslete se nad tím, zda máte dostatečně dostupné i informace. Takové, které vám pomohou zvýšit obrat. Zákazníci prochází nejednu stránku po druhé, do toho je tlačí čas. Tyto informace lidé nejčastěji hledají v práci a nechtějí aby je někdo viděl.

Nenajdou-li na webu to, co hledají, pak i přes veškerou krásu web prostě opustí! Kruté, ale jisté.

Nenechte návštěvníky webu odejít s nepořízenou

Informujte je rychle, srozumitelně a přesvědčivě o tom, co je opravdu zajímá. A co je to, co návštěvníky webu zajímá? Odpovědi vám dají analytické nástroje, například Google Analytics či uživatelské testování.

Nechcete-li se do takového průzkumu pouštět sami, oslovte mě. Chcete-li si zajistit dostatek hostů ve svém hotelu či restauraci, pracujte na své publicitě několik měsíců před sezónou! Využít k tomu můžete například sociální sítě.