Blog a sociální sítě – jak to chodí v praxi

Investovali jste spousty času a financí do vybudování moderních webových stránek a chcete jejich potencionálu využívat na maximum? Jenže, nezbývá vašim zaměstnancům čas na sdílení každodenního dění ve firmě či již došla inspirace?

Každý by měl dělat to, co umí nejlépe

Neztrácejte čas polovičatou prací s nejistým výsledkem. Věnujte svou energii raději tomu, co umíte nejlépe, a tvorbu on-line obsahu nechte na profesionálech, kteří vědí, jak na to.

Má-li ovšem někdo z vašich zaměstnanců či vy sami chuť odhalit taje marketingu na sociálních sítích nebo potenciálu obsahového marketingu, domluvte si u nás konzultaci nebo přednášku, při níž vám velice ráda odhalím možnosti, které by byly vhodné využívat právě ve vaší společnosti. Na jejím základě se můžete snadno rozhodnout, jaká varianta řešení pro vás bude nejvhodnější.

Zvolíte-li raději cestu outsourcování těchto činností, dalším krokem bude příprava marketingového plánu, jak efektivně využívat blog, magazín i firemní sociální sítě.

Na základě marketingového plánu můžeme začít dále spolupracovat i na dlouhodobé správě vašeho obsahu.

Ceny vycházejí z konkrétního rozsahu práce

Rozsah příspěvků na sociální sítě je tvořen v závislosti na schváleném marketingovém plánu.

Ceny textových příspěvků na sociální sítě vyplývají z ceny za normostranu textu, ceny za tvorbu grafických příspěvků jsou odvozeny od kvality dodaných materiálů z firemního prostředí – fotografie, videa, koláže či třeba ilustrace a množství práce grafika na jejich úpravách.

Cena za článek na blog je určena cenou za normostranu textu, grafika k článku je odvozena opět od kvality dodaných materiálů z firemního prostředí.

V průběhu spolupráce doporučuji každý měsíc před předáním podkladů alespoň jednu marketingovou konzultaci. Veškerá má další aktivita, např. účast na firemních akcích, ze kterých bude psán článek na blog, je vždy na domluvě.

Po 3 měsících aktivní tvorby obsahu na sociálních sítích obvykle doporučuji investovat do placených kampaní na sociálních sítích, které efektivně s definovaným cílením i za nízkou investici získají vaší společnosti povědomí u fanoušků.

Následně můžete očekávat přehledný  report prací i výsledků.  

Dalším krokem může být buď vypracování marketingového plánu na další období či převzetí do Vašich rukou.

Dostaňte z on-line marketingu konečně i vy maximum nových klientů či zákazníků. Domluvte si osobní schůzku nebo rovnou školení ve své firmě.